ترویج خدمات جدید با کمک بازاریابی دیجیتال برای کارگزاری شما آسان تر می شود. با وجود این، بخش مالی شاهد تعدادی محدودیت و قوانین سختتر در سال ۲۰۱۸ بوده است که بر تبلیغات و تبلیغات آنلاین تأثیر گذاشته است.
قابلیت موجود سیستم متاتریدر که به معاملهگران و نمایندگان توزیع با تجربه پاداش میدهد، میتواند توسط کسبوکارها برای تبلیغ برندهای خود از طریق حمایت از برند استفاده شود.
امکانات مدیریت پول
Algo-Affiliates
چت و پیام رسان
مجموعه برنامههای CPA وابسته به فارکس که باید سرمایهگذاری در آنها را شروع کنید، به شرح زیر است تا درآمد خود را افزایش دهید:
-
تغییرات اخیر در صنعت تجارت خارجی بسیار چشمگیر بوده است. قوانین و مقررات بیشتری در نتیجه افزایش رقابت و ظهور بازارهای جدید وضع شده است.
با وجود این، هنوز طیف وسیعی از رویکردها وجود دارد که ممکن است برای ترکیب تاکتیک های بازاریابی دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد. در زیر استراتژیهای بازاریابی دیجیتال اولیه وجود دارد که میتوان آنها را در یک استراتژی مؤثر ادغام کرد CPA وابسته به فارکس راهبردهای دستیابی به موفقیت:
-
انجمن ها و نظارت بر رسانه های اجتماعی
برنامه های CPA وابسته به فارکس برای سرمایه گذاری برای درآمدهای بیشتر
این یک تصور غلط رایج است که بازاریابی وابسته در بازار فارکس نمی تواند “پول واقعی” ایجاد کند.
با افزودن مدیریت پول به خدمات کارگزاری خود، ممکن است معامله گران، سرمایه گذاران و مبتدیان با تجربه را در بازار فارکس جذب و حفظ کنید و در نتیجه کسب و کار خود را تقویت کنید.
اکثر پلتفرمهای اجتماعی مختلف، تبلیغات برای ارزهای دیجیتال را ممنوع کردهاند و موتورهای جستجو اکثراً تمامی ارجاعات به خدمات و محصولات تجاری را حذف کردهاند.
Datify.Link
-
-
وبلاگ نویسی و اینفلوئنسر مارکتینگ
-
در نتیجه افزایش بیسابقه محبوبیت آنها در سال 2016، راهحلهای معاملات آنلاین اکنون یکی از پرطرفدارترین پیشنهادات مالی در بازارهای فارکس در حال گسترش مانند هند، تایلند، مالزی و سایرین در منطقه هستند.
ایده پشت تجارت اجتماعی ساده است: یک معامله گر باتجربه روش خود را به سرمایه گذاران دیگر در ازای کاهش سود آنها (یا هزینه اشتراک، در مورد خدماتی مانند MetaTrader Signals و eToro) ارائه می دهد.
تجارت سنتی فارکس در کنار جامعه تجارت اجتماعی وجود دارد، اما شما می توانید این دو را به منظور جلب نظر مشتریان بیشتر به هم متصل کنید.
آگاهی از معاملات FX
علیرغم این واقعیت که ممکن است زمانی که بودجه تبلیغاتی محدودی برای به دست آوردن کلیک های پولی دارید سخت به نظر برسد، سرنخ هایی که از طریق تاکتیک های بیان شده ایجاد می کنید کیفیت بسیار بالاتری خواهند داشت. و این مشتریان بالقوه از طریق ارجاع تولید نمیشوند، اما آنها همچنین تحت یک قیف فروش گسترده قرار میگیرند که بر آموزش و قرار گرفتن آرام در دنیای تجارت آنلاین متمرکز است. تجارت هدف افزایش احتمال تبدیل شدن آنها به مشتریان پولی است.
منبع: https://forexlive.com/Education/five-best-forex-marketing-tips-every-forex-enthusiast-must-know-20221125/
با کاهش دسترسی ارگانیک و بسیاری از ممنوعیت های تبلیغاتی که توسط پلتفرم های اجتماعی و موتورهای جستجوی مختلف اعمال شده است، بازاریابی خدمات فارکس دشوارتر شده است. در نتیجه، مهم است که کسب و کار و تلاش های بازاریابی خود را بر روی شیوه های آزمایش شده متمرکز کنید.
این روزها، کاربران انتظار آموزش های مفصلی را دارند که می توانند به هر درخواستی که می توانند داشته باشند پاسخ دهند. و این یک شانس فوق العاده برای افزایش اثربخشی بازاریابی دیجیتال شما با تمرکز بر حوزه های موضوعی کمتر است.
بازاریابی دیجیتال برای کارگزاران فارکس
اولاویو
بازاریابی وابسته زمانی موفقیت آمیز است که مشتری از طریق پیوندی که مستقیماً بازاریابی می شود به آن ملحق شود، که برای بازاریابان وابسته که بر بازار فارکس تمرکز می کنند، یک مزیت است. با این وجود، تبلیغات ممکن است در چندین پلتفرم دیگر توزیع شود.
با توجه به این واقعیت که آنها به چنین طیف گسترده ای از معامله گران پاسخ می دهند، مطالب آموزشی، پیش بینی ها و شاخص های تجاری همچنان در تقاضای بالایی خواهند بود. این طیف از معامله گران شامل تازه کارها و کهنه سربازان حرفه ای تجارت می شود.
مدیران پولی موفق معمولاً طرفداران قابل توجهی دارند و شبکه حامیان خود را دارند که از طریق آن مشتریان جدید جذب می کنند. اگر شما صاحب یک کارگزاری ارز هستید، ممکن است ایده خوبی باشد که در نسل پیشین خود تجدید نظر کنید تا مدیران را جذب کنید.
امکانات تجارت اجتماعی
شرکای شتاب
افکار نهایی
در اینجا پنج رویکرد بازاریابی وجود دارد که توصیه می کنیم برای جذب مشتریان جدید بدون استفاده از تبلیغات پولی یا رسانه های اجتماعی پولی استفاده کنید.
برنامه های وفاداری
پایگاه مشتری اختصاص داده شده برای موفقیت هر شرکتی ضروری است زیرا مشتریان راضی بیشتر احتمال دارد پیشنهادات بیشتری بخرند، انتقاد سازنده ای ارائه کنند، نظرات مطلوب را به صورت آنلاین منتشر کنند، و از شرکت در گروه های بحث عمومی حمایت کنند.
با وجود این، هر چند وقت یکبار با سخنرانیها و انتشاراتی در مورد نحوه بازاریابی، نحوه انتخاب یک کارگزار فارکس و سایر موضوعات مشابه که یا قدیمی هستند یا خستهکننده هستند مواجه میشویم.
این یک تصور نادرست رایج در بین کسانی است که آن را تجربه نکرده اند و قصد ندارند.
در طرح بزرگ کارها، این تغییرات باز بودن و اطمینان را ایجاد می کند، اما در کوتاه مدت، تعدادی از مشکلات را برای کارگزاران FX ایجاد می کند.
فروشنده
بهینه سازی موتور جستجو