یکی از دلایل کاهش حاشیه هزینه های راه اندازی است. هزینههای راهاندازی کارخانههای جدید هم در GAAP و هم در ارقام تعدیلشده گنجانده شده است و برای سهماهه ۸ میلیون دلار است.
اگر بازار سهام را در سطوح بالاتر نزدیک به 55 دلار پشتیبانی نکند، امکان بازگشت به سطح 40 دلار وجود دارد. در این سناریو، جهش از 40 دلار می تواند محرکی برای ورود باشد در حالی که در سناریو دیگر، حرکت بالاتر یا خارج از روند نزولی غالب می تواند یکسان باشد.
این به تنهایی میتواند شرکت را به سودآوری برساند و وقتی با سایر جنبههای بهبود عملیاتی همراه شود، میتواند نتایج نهایی چشمگیری را در سال 2023 ایجاد کند.
در هر صورت، این یک برد برای سرمایه گذاران است زیرا سهام در پایین ترین سطح در بیش از دو سال گذشته معامله می شود و نشانه هایی وجود دارد که سودآوری در سه ماهه آینده بهبود خواهد یافت.
Freshpet به دنبال جایگزین های استراتژیک است
Freshpet سخت در تلاش است تا سودآوری خود را بهبود بخشد، اما ثابت شده است که کار دشواری است.
نمودار هفتگی Freshpet سهامی را نشان میدهد که در حال نزول است اما هنوز کاملاً به کف نرسیده است. عملکرد قیمت در پی گزارش سه ماهه سوم کاهش یافته است که مطابق با روند غالب است اما حمایت قوی در سطح 40 دلار وجود دارد.
سهام در پایین ترین حد چند سال اخیر قرار دارد و تحلیلگران هنوز فکر می کنند که این یک خرید است.
تحلیلگران همچنان سهام را یک خرید متوسط ارزیابی میکردند که در 60 روز گذشته بدون هیچ اظهارنظری در گزارش منتشر شد، بنابراین این خبر میتواند جرقهای برخی از ارزیابیهای مجدد صعودی باشد. هدف قیمت توافقی فعلی حدود 30 درصد بالاتر از اقدام قیمت قبل از انتشار است، بنابراین مقداری ارزش پیدا شده است.
چشم انداز فنی: Freshpet در حال سقوط است
مدیر مالی جدید، تاد کانفر، سابقاً از Simply Good Foods است، بنابراین او تجربه نسبتاً خوبی در مورد کالاهای مصرفی بسته بندی شده با مارک ممتاز به ارمغان می آورد. این مرحله همراه با برنامه بهبود عملیاتی شرکت است که بر افزایش حاشیه به سه طریق تمرکز دارد که شامل بهبود نرخ پر کردن، کارایی لجستیک و کاهش ضایعات میشود.